השימוש במצלמות נסתרות הולך ועולה, בהתאם לשימוש במצלמות בכלל. עידן הסמארטפון הביא לנו את היכולת לתעד בכל רגע שנרצה ועל כן הגדיל גם את הרצון לתעד למען הביטחון שלנו. לשם כך מוצבות עוד ועוד מצלמות אבטחה, חלקן אף נסתרות. אך מה אפשר לעשות כאשר לא ניתן להציב מצלמה קבועה? במקרים בהם יש צורך בניידות, החיבור לחשמל מסורבל או יש צורך מעקב אחר אדם אחר נכנס תפקידן של המצלמות הזעירות שנועדות לתעד דרך חפצי יומיום קטנים ופשוטים.

מצלמות ריגול זעירות

מהן מצלמות זעירות-נסתרות?

מצלמות זעירות-נסתרות הן מצלמות ריגול קטנטנות שעוצבו על מנת להתאים בתוך חפץ יומיומי ולהיות מכוסות כמעט לחלוטין מלבד העדשה המצלמת את המתרחש. הרעיון הוא שלא יהיה ניתן להבדיל בין המצלמה הנסתרת בחפץ לבין חפצים דומים שלא מחביאים בתוכם ציוד ריגול. המצלמות הזעירות החשדניות ביותר כבר יודעות לצלם באיכות הגבוהה האפשרית ולאחסן שעות רבות של צילום, אך כמובן שקיימות גם כאלו שמסוגלות לפחות. השאלה היא כמה אתם מוכנים להשקיע? הנה מספר דוגמאות למצלמות זעירות שמוסוות בתוך חפצי יומיום ומתאימות במיוחד לשימוש משרדי.

מצלמה נסתרת ברדיו-שעון משרדי

האופציה הראשונה אולי לא מאוד ניידת אך בהחלט מתאימה לסביבה המשרדית. פעמים רבות כשהמשרד נשאר ללא השגחה, היינו רוצים לדעת מה מתרחש כאשר אנו לא נמצאים במקום. בדיוק בשביל זה המצלמה הזעירה החבויה ברדיו-שעון יכולה לאפשר לכם לשמור על המשרד או התא שלכם בלי שאף אחד יבחין. כיוון שהרדיו-שעון הוא מכשיר משרדי יחסית גדול, איכות המצלמה והאחסון שמוחבאים בו גדולים וטובים יותר מאשר הרבה מצלמות נסתרות אחרות, אך זה בא ביחס ישיר עם מחירה של המצלמה.

מצלמה נסתרת בשעון שולחני

מצלמה בעט

אחד הפריטים הפופולריים ביותר בכל הנוגע למצלמות נסתרות ניידות הוא עט מצלמה. המצלמה הזעירה המותקנת בתוך עט בקושי מעוררת חשד שכן זהו אחד הפריטים הנפוצים ביותר והגיוניים ביותר לנשיאה יומיומית, ואפשר לראות אותו כמעט בכל מקום ובכל זמן. המצלמה החבויה בתוך עט מאפשרת לנו גישה אפילו רחבה יותר ממצלמת המצית התלויה בהרגלי עישון ומקרים מיוחדים. מעבר לכך, למצלמה זו יכולת להקליט באיכות טובה מאוד ביחס למצלמה ניידת, אם כי זמן ההטענה שלה יכול להתארך והיא לא מצלמת באופן אידיאלי בתנאי חוץ.

מצלמה במצית

מצלמת מצית היא פריט מאוד קל ויחסית זול עבור אנשים המעוניינים לעקוב אחר פעילות שוטפת אצל אנשים בסביבה, ואם הם מעשנים אז היא אפילו הפתרון המושלם. המצלמה הזעירה החבויה בתוך המצית (שיודעת לתפקד ולהיראות כמו כל מצית) מאפשרת לנו לראות את המתרחש סביב המשתמש במצית דרך אחסון נייד המותקן ממש בתוכה. בנוסף, ההפעלה שלה קלה ונוחה לשימוש. עם זאת נפח האחסון של מצלמת המצית אינו גדול במיוחד כמו גם הסוללה ועל כן זמן ההפעלה שלה קצר יחסית.

מצלמות נסתרות בדיסק און קי

מצלמת דיסק און קי

פריט שכיח נוסף, שקצת איבד מההתלהבות הראשונית לאחרונה עם עלייתם של ענני האחסון באינטרנט הוא הדיסק און קי. ההמצאה הישראלית המסווה לנו גאווה גדולה מאפשרת גם למעוניינים מביננו להכניס אביזרי ריגול מיוחדים לתוכה באופן שיהיה מאוד קשה לזהות ובכך נותנת לנו את היכולת לנהל מעקב אחר אנשים. מצלמות הדיסק און קי מסוגלת לצלם תמונות רבות ונפח האחסון שלה גדול יחסית, אם כי חיי הסוללה שלה לא מאד ארוכים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *