הזמנים שבו אנו חיים משתנים לנגד עינינו במהירות שיא והעולם ניצב בפני אתגרים לא פשוטים שמחייבים את כלל האנשים להסתגל. בשנה האחרונה חלו שינויים רבים ברמת התעסוקה ומקומות עבודה רבים החלו לשלב את הבית כמקום תעסוקתי חדש. אך, ישנם הורים רבים שלא יכולים לעבוד מן הבית בעוד ילדיהם נותרים שם על מנת ללמוד. אחד האתגרים שבפניו עומדים הורים רבים הוא חוסר השקט והביטחון האישי כי ילדיהם מוגנים ובטוחים בתוך הבית לאורך שעות היום.

מצלמות נסתרות אלחוטיות לבית

הפתרון היעיל ביותר נמצא במרחק פסיעה קלה על ידי התקנה פשוטה ונוחה של מצלמות מטפלת אשר מונחות באופן אסטרטגי בין החללים השונים של הבית, אך במיוחד כדאי להתקין מצלמות בחדר הילדים. יש לציין כי לעומת ילדים שנמצאים במסגרות מסודרות, יש גם פעוטות אשר נשארים עם בייביסיטר או מטפלת בזמן שההורים יוצאים למקום העבודה.

כיצד לבחור מצלמת מטפלת?

הבחירה אחר מצלמה נסתרת נכונה יכולה להיות קשה כי ההיצע העומד כיום בשוק ציוד הריגול המקצועי מגוונת ביותר ולא רק מבחינת מחירים ועלויות. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, כך גם החברות המייצרות מצלמות נסתרות מפתחות מכשירים איכותיים יותר בעלי מאפיינים מתקדמים. אז, כיצד תוכלו לבחור מצלמת מטפלת נכונה שתשרת את כל הצרכים שלכם?

מצלמות מטפלת לחדר ילדים

מצלמה אלחוטית או לא אלחוטית

אחד המאפיינים הראשונים שאותם יש לקחת בחשבון בבחירה נכונה של מצלמת מטפלת הוא ההחלטה האם היא תהיה מחוברת ב – WIFI לרשת התקשורת הביתית או לא. הבחירה הזו משתלבת בידיעה שיש חיבור WIFI זמין לצפייה ישירה בכל עת. מצלמות נסתרות אלחוטיות נמצאות בין הדגמים הכי פופולריים והיתרונות שלהן עולות על אלו שאינן כשהיתרון העיקרי הוא היכולת לצפייה הזמן אמת בשידור ישיר בכל הנעשה בחדר הילדים או כל חלל אחר אשר נבחר להצבתן.

מצלמה שאינה מחוברת לרשת התקשרות הביתית מקליטה את כל מערך הצילום על גבי כרטיס זיכרון פנימי שאותו ניתן בקלות יתרה לשלוף ולהתקין במחשב בכדי לצפות בחומרים המצולמים. מתוך ידיעה כי הצילום נעשה לאורך שעות, יש גם לרכוש מצלמה נסתרת עם כרטיס זיכרון פנימי בעל נפח גדול או עם אפשרות להרחיב ולשדרג אותו. כדי לצמצם זמני הקלטה מיותרים, אנשים רבים נוטים לרכשו מצלמת מטפלת נסתרת עם חיישן תזוזה שפועל אך ורק בעת תנועתיות בחדר.

בחירת סוג מצלמה

מאפיין זה גם בעל חשיבות כי בבחירה של סוג המצלמה יש העמקה לצורך ולמקום בו היא תונח. לא מדובר בשם של החברה היצרנית או בדגם ספציפי, כי אם איך היא נראית. מצלמות נסתרות רבות מגיעות בתוך אביזרים שונים אשר מקשים מאוד על הגילוי שלהן. ניתן למצוא מצלמות נסתרות בתוך מנורות, תמונות קיר, שעונים, מטענים לנייד, מפצלי חשמל, דיסק און קי ועוד אינספור אפשרויות.

הבחירה בסוג המצלמה תלויה רבות במיקום שלה, באיזה חדר היא תותקן וכך יהיה נוח יותר לבחור דגם באביזר נורמטיבי המשתלב מבלי להעלות חשד. אחר הדגמים היותר נפוצים היא מצלמה נסתרת DIY – עשה זאת בעצמך, כאשר רוכשים מצלמת כפתור זעירה ומתקינים אותה באופן חופשי בבית.

מצלמות מטפלת לבית

מאפיינים נוספים לבחירה

לאחר שביססתם האם תרצו מצלמה אלחוטית או לא ובאיזה אביזר היא תהיה, תוכלו כעת להתפנות לבדיקת מאפיינים נוספים שיצמצמו עבורכם את בחירת מצלמת מטפלת לבית.

אלו הן חלק מן האפשרויות הפרוסות בפניכם:

  • חיישן תזוזה שיפעיל את המצלמה רק בתנועה או בסאונד בעל דציבלים בדרגה מסוימת.
  • חיישן לראיית לילה IR שיעזור לכם לצפות בהתרחשויות גם כאשר כמות אור בחדר או בבית היא מינימלית.
  • אפשרויות לשליחה מידע מצולם בין אם תרצו לאגור את הצילומים על גבי כרטיס הזיכרון הפנימי או שמא לשלוח תמיד אל נתב אשר ישמש כמקור יעד בלעדי.
  • אפשרות הפעלה מרחוק של המצלמה הנסתרת כך שאתם תהיו בשליטה מלאה על כל התוכן המצולם בכל עת.
  • איכות צילום כאשר כיום כבר ניתן לראות בשוק ציוד ריגול גם מצלמות נסתרות המצלמות באיכות של K4 אבל המחירים שלהם נעים גם בהתאם לאיכות זו.

לאחר שלקחתם בחשבון את כלל המאפיינים ובחרתם מצלמת מטפלת טובה העונה על כל הצרכים שלכם, חישבו היכן למקם אותה בצורה הכי טובה שתניב עבורכם תוצאות צילום איכותיות ובעלות משמעות. אם בכל זאת נתקלתם בקשיים, בחרו לרכוש את המצלמה בחברה המתמקצעת בציוד ריגול מקצועי שתהווה עבורכם מקור לכל השאלות או הבעיות העתידיות שתתקלו עימם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *