מצלמות נסתרות קיימות במגוון רחב של תחומים – מצלמות אלחוטיות, מצלמות מטפלת, מצלמות נסתרות לרכב, מצלמות אבטחה נסתרות לבית ולמשרד ועוד. אחד התחומים הנפוצים יותר בתחום מצלמות נסתרות הם המצלמות שאנו יכולים להתנייד עימן, כלומר, מצלמות נסתרות ניידות המיועדות לנשיאה על הגוף או מצלמות שניתן להעבירן ממקום למקום מבלי שיהיו מחוברות באופן קבוע למקום ספציפי.

מה זמין עבור הצרכן הפרטי מתוך מכלול המצלמות הסמויות הקיים כיום שיוכלו להיות ניידות ואף לבישות? בציוד ריגול מקצועי אפשר להשתמש במגוון של אפשרויות וסיבות החל מקניות סודיות ועד להקלטת אינטראקציה אישית. בחירת המצלמות הללו תלויה בהתאמה פרטית לצרכים האישיים שלכם. למשל, אם תרצו לצלם באופן סמוי פגישה עסקית מחוץ למשרד, שעון יד יכול להוות פתרון נפלא. אם אתם חושדים בבני זוגכם בבגידה, תוכלו לרכוש משקפיים עם מצלמה נסתרת. אפשרות נוספת היא אם זיהיתם סימנים של התעללות בילדיכם – תוכלו לרכוש תיק גן או מחזיק מפתחות עם מצלמות נסתרות.

מצלמות נסתרות ניידות

אבל, השאלה שצריכה להישאל כאן היא אילו מאפיינים תצטרכו במצלמה נסתרת ניידת על מנת שתעניק לכם את כל המידע שאתם זקוקים. האם זו צריכה להיות עדשת המצלמה? או אולי צריכת הסוללה? זיכרון פנימי או שליחת התרעות בזמן אמת? על כל אלה ועוד בהמשך.

מאפיינים מרכזיים במצלמות נסתרות ניידות

טווח צילום ושדה ראייה

ההתאמה בין טווח הצילום לבין שדה הראייה תלויה במכשיר אותו תבחרו, כאשר ישנם מכשירים המסוגלים להגיע לטווחים רחבים או צרים. על גבי המכשירים עצמם תוכלו לקבל את התשובה למאפיין זה, אבל הדרך היחידה לדעת בוודאות היא לבדוק בעצמכם את הצילום בחנות בה אתם רוכשים את המצלמה. קחו בחשבון כי מצלמות המגיעות עם רזולוציית צילום של 720P יהיו בעלות טווח צר יותר ואילו מצלמות של 1080P יהיו בעלות טווח ארוך ורחב יותר עם רמת מדויקות איכותית.

איכות צילום

ניתן לראות בשוק ציוד הריגול והבילוש המקצועי מצלמות נסתרות ניידות רבות המגיעות עם רזולוציית צילום של 1080P באיכות HD. חשבו היטב מהם הצרכים שלכם ותוכלו להחליט האם כדאי לכם לשלם מחיר גבוה יותר עבור רזולוציה גבוהה או שמא תוכלו להסתפק במצלמות בעלות רזולוציה של 720P. אם אתם זקוקים לצלם פרטים קטנים כמו מסמכים , מסך מחשב או מלל כלשהו – תרצו לקנות מצלמה נסתרת עם רזולוציה גבוה באיכות HD. אבל, אם אתם מעוניינים לצלם פנים או אירועים מסוימים, תוכלו להסתפק ב720P.

כיום נכנסות כבר לתחום זה גם מצלמות המסוגלות לצלם באיכות 2K ואפילו 4K – האיכות מרהיבה אך גם המחירים ולכן חשוב מאוד לחשוב היטב את מה אתם רוצים וצריכים לצלם.

מצלמות נסתרות ניידות למשרד

חיי הסוללה

בגלל גודלן הזעיר של מצלמות נסתרות ניידות ניתן לחשוב כי גם הסוללה שלהן תהיה מוגבלת ביותר. ישנם מכשירים שבהם נתון זה נכון והסוללה יכולה להחזיק מעמד עד כ – 90 דקות של צילום רצוף. אבל, תוכלו למצוא גם מצלמות ניידות עם סוללה חזקה בעלת הספק של עד 5 שעות צילום ויותר.

כדי להאריך את חיי הסוללה בתוך המצלמה הניידת תוכלו גם לתכנת אותה לא לצלם באופן רציף אלא במקבצים של דקות או שעות אם אתם מניחים מצלמה נסתרת במשרד לדוגמא.

החתמת תאריך ושעה בצילום

מאפיין זה אולי נראה לכם שולי אבל אם אתם צריכים עדויות או הוכחות תהיו חייבים לשים חותם של תאריך ושעה על מנת שהצילום יהיה קביל, אחרת תצטרכו להוכיח זאת בדרכים נוספות. התכונה של החתמת שעה ותאריך מגיעה כמעט באופן אוטומטי בכל המצלמות הנסתרות אבל חשוב לוודא כי היא בהחלט קיימת שם ולא לסמוך על האופציה שהיצרנים כיום מכניסים את המאפיין הזה בצורה אוטומטית. רכשו מכשיר שתוכלו לשלוט במאפיין זה – בין אם תצטרכו אותו או לא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *