כמעט ואין בית שאינו יכול להרוויח מפריסה שיטתית של מצלמות נסתרות. בכל חדר ותת-מרחב ביתי ישנם צרכים אופייניים שמחייבים מידה כזו או אחרת של ניטור ופיקוח על הנעשה. מאחר ואין אפשרות להיות נוכחים בבית מסביב לשעון וגם לא ניתן לעמוד על המשמר במשך הלילה, היעזרות בפתרון הטכנולוגי הפשוט של המצלמה הנסתרת תוכל להשקיט מנעד רחב של חששות ולפתור סיכונים הנשקפים מכיוונים שונים.

מצלמה נסתרת לסלון או לחדר העבודה

האיום המרכזי על ביטחון הבית הפרטי עולה מסכנת הפריצה. נתיב החדירה של גנבים עשוי לעבור בחבלה במנעול הדלת הראשית או האחורית ולחילופין בניפוץ חלונות, אך היעד הסופי יהיה בדרך כלל גניבת מוצרי חשמל כמו טלוויזיה ומחשב נייד או גניבת מסמכים מזהים כמו דרכונים לצד צרור מזומנים ופנקס צ’קים. התקנת מצלמה בסלון או בחדר העבודה תפחית את הסיכון ותגדיל את סיכויי התפיסה של הפושעים לאחר מעשה.

מצלמות נסתרות בסלון

מצלמות נסתרות של ימינו הן זולות, פשוטות לתפעול וקלות להתקנה, כך שתוכלו לעשות הכל בעצמכם. כל שנדרש הוא לחבר את המצלמה לחשמל או להכניס בטריות להחלפה או להטענה חוזרת. באפשרותכם לשלב אותן כחלק ממערך רחב יותר של אמצעי אבטחה ביתיים, כמו חיישני תנועה שיפעילו את האזעקה וגם את המצלמה ברגע בו זוהה מישהו שלא אמור להיות בבית שלכם. לצורך הטמנה בסלון, אפשר להסוות אותה כמנורה, שלט לטלוויזיה, עציץ או אגרטל, מטען קיר ואפילו כדור בדולח דקורטיבי. כדי שתתאים לחדר העבודה, היא יכולה להשתלב בצרור מפתחות, בקבוק מים, עט וגם ספל קפה.

מצלמה נסתרת לחדר השינה

עוזרות בית נוטות להסתובב בחופשיות רבה ברחבי הדירה ולא פעם מתעוררת האפשרות שהמנקה הגניבה את ידה לתיבת התכשיטים, לארנק או לעודף מזומן שנשאר על השידה. אפילו כאשר המעסיק נוכח בבית בזמן עבודתה, על פי רוב לא ניתן לפקח על מעשיה ללא הפסקה. בעזרת מצלמה אחת שמיקמתם בזווית מדויקת, תוכלו להשיג תיעוד מפליל של הגניבה או לאמת את חפותה של העוזרת ולהימנע מהאשמות שווא.

המצלמה תוטמע בתוך חדר השינה בעזרת הטמנתה בשעון מעורר, בזוג משקפיים, בשקע חשמל ואף במסגרת תמונה. חשוב להציב שילוט המציין כי פרוסות בבית מצלמות נסתרות וליידע מפורשות את העובדת. מובן שאסור להסתיר מצלמה בחדר המקלחת או בשירותים. במקרה של העסקת או-פר, אין להתקין מצלמה בחדרה הפרטי. יש לקבל חוות דעת מקצועית מגורם מוסמך כדי להימנע מעבירה על החוק בשאלות מעין אלו.

מצלמה נסתרת לחדר שינה

מצלמה סמויה בחדר הילדים

מצלמות נסתרות לבית עשויות להגביר את המוגנות של ילדי המשפחה. מאחר ולא ניתן לבצע ביקורות פתע תכופות אצל המטפלת או הבייביסיטר, ומאחר ולא תמיד אפשר לדובב את הילדים כדי שיסבירו האם פגעו בהם פיזית, מילולית, מינית או נפשית – בפרט כאשר מדובר בעוללים רכים – העמדת מצלמה בחדר הילדים תעניק להורים מידה רבה של שקט נפשי. תוכלו להסוות אותה כדובון פרווה, גלובוס או ילקוט בית ספר ולחילופין כגלאי עשן, שעון קיר או נורת תאורה.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *